Tijd om ermee te stoppen

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Een stofmasker helpt niet zon 3m?

Je kunt altijd wijn gaan maken van fruit of bier! Stukje winstgevender zonder de accijns.

Hoi Wimmel,

Stoppen is geen optie, zorg dat je bezig blijft. Ga zoals Meron meld, iets anders doen, je kunt zo veel !!!!.
Niet gelijk alles weg doen zelfs op het kleinste kamertje is er nog voldoende plek :cool:

Als je er zo veel plezier aan beleeft loont het echt om te kijken naar de juiste PB (persoonlijk bescherming).
Er is tegenwoordig een enorm assortiment stof beschermings materiaal. Laat je eens goed voorlichten door fabrikanten die de kennis hebben.
Er zijn zelfs vol gelaats maskers waarbij je absoluut niet in contact komt met de stof .

zoek naar oplossingen......... stoppen kan altijd, maar liever NIET !!!!

Gr Edwin

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
4
wormerveer
Wimmel; als eerste wens ik je veel woongenot op je nieuwe stek.
En als je gezondheid aangeeft dat deze hobby niet goed voor je is dan is het alleen maar verstandig om naar je lichaam te luisteren hoe jammer ook want je had er veel schik mee.
Toch zoals je zegt heb je in de tijd dat je aan draaien deed dingen gemaakt die je niet had verwacht dus ik hoop dat dat de aanleiding mag zijn voor een andere hobby zodat je jezelf en anderen weer verrast met datgene wat je dan weer creëert.
Misschien toch nog iets met hout zoals Meron bijv voorstelt of wellicht iets heel anders?

Succes verder.

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Wimmel; als eerste wens ik je veel woongenot op je nieuwe stek.
En als je gezondheid aangeeft dat deze hobby niet goed voor je is dan is het alleen maar verstandig om naar je lichaam te luisteren hoe jammer ook want je had er veel schik mee.
Toch zoals je zegt heb je in de tijd dat je aan draaien deed dingen gemaakt die je niet had verwacht dus ik hoop dat dat de aanleiding mag zijn voor een andere hobby zodat je jezelf en anderen weer verrast met datgene wat je dan weer creëert.
Misschien toch nog iets met hout zoals Meron bijv voorstelt of wellicht iets heel anders?

Succes verder.

Ik ga op zeker weer iets doen en wat? Tja, daar kan ik 4 maanden rustig over nadenken. Einde december de sleutel, tot die tijd ben ik wel zoet :).

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.837
199
Rotterdam
Wimmel, ook van mij: gefeliciteerd met de nieuwe woning.
Blijkbaar zat de keuze om te stoppen al bij je te broeden, anders had je misschien wel een woning met meer klus ruimte gezocht?
Hoe dan ook, ook zonder houtbewerking ben je nog altijd een welkome bezoeker van het forum. Dus gewoon lekker mee blijven lezen en kletsen!

Groeten, Raymond

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Oj, ben zelf de laaste tijd druk en met andere dingen bezig, log ik een keer in omdat ik een leuke link wil plaatsen zie ik dit topic.
Eerste reactie van mij was ook : Wouw Wimmel, kan me de draad dat je zocht naar een draaibank nog goed herinneren, dus kan dat niet lang geleden zijn :rolleyes:

De reacties gelezen en de jouwe daarop ook weer, dus ik hoef niet te proberen je over te halen om de huiskamer om te bouwen tot hobbyruimte. Echt joh zonder TV en bankstel hou je zeeën van ruimte over in de huiskamer.
Onze huiskamer is gecombineerde hobbyruimte, muziekruimte en broeikas. ( vanmiddag ontdekten we nieuwe visalis en de pepertjes worden ook rood. Tomaten zijn nog groen )

Zoals al gezegd: het is jouw beslissing en die respecteer ik, zeker als er gezondheidsproblemen zijn.
Enne: gefeliciteerd met je nieuwe woning! Misschien staat er een verbouwing aan te komen?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.