Beste jaap, wil je voor de zwartkijker(s) een link plaatsen a.u.b.Toxiq in slowmotion jaap
Met dank, .
Beste jaap, wil je voor de zwartkijker(s) een link plaatsen a.u.b.Toxiq in slowmotion jaap
Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....
Ideetje voor volgend jaar, een woodworkers lounge, een hoek met wat tafeltjes/stoeltjes en alles ingeleverd werkstukken opgesteld
Woodworkers kunnen elkaar daar treffen, beetje bijpraten etc.
Pel ik heb je gemist gisteren, de gezondheid zat in de weg ? jammer....
Beste allemaal, namens de organisatie bedankt, ook wij hebben een top dag gehad, de serieus meer bezoekers als vorig jaar, complimenten over de prachtige vulling van de hal en de diversiteit.
Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....
Voor de rest een super dag!
Meer foto's volgen spoedig,
jaap
Het was mijn eerste bezoek en ik kom volgend jaar zeker terug. Heel erg plezant en ik had dan weer te veel werken mee. Ik had nog een drietal schalen en pennen mee, maar ik heb het op de houtsnijwerkjes gehouden.
Welke categorieen zijn er eigenlijk? Misschien dat ik volgende jaar voor 1 stuk in elke categorie ga ��.
Goed idee! Lijkt me heel leuk. Nog iets: parkeren was dit jaar een ding — ik kwam tegen half 12 en moest in de wijk een plekje zoeken. Misschien kan de organisatie volgend jaar een terrein in de buurt 'lenen' en een shuttletje laten rijden?
Hebbert!!!!
M.vr.gr. Jan