Tekening van profielen

J72

Nieuw lid
12 jun 2024
3
0
Aalten
Hallo,

Ik ben een onervaren klusser en ik zou graag een overzicht willen van de profielmessen zoals deze gebruikt worden op tafelfrezen ik heb zelf een EB TF 100 met een Leitz freeskop erop.
Ik heb ooit een overzicht gezien van alle wisselmesjes die je daar op kunt zetten en het resultaat ernaast. Als beelddenker hielp me dat om de juiste messen aan te schaffen en te monteren.
Nu kan ik deze tekening nergens meer vinden en hoop ik dat iemand me daar aan kan helpen (op de site van Leitz staat wel wat maar zonder het freesresultaat daarbij uit te beelden.

Groeten!

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.921
3.504
RS tools. Zoek op flu messen. Ze zijn er in 40mm en 50mm. Sommige profielen zijn er alleen in 50mm.

• Leuk
Waarderingen: J72

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.921
3.504
Hij heeft een kop voor flu messen. Merk van de kop en merk van de machine zijn niet zo belangrijk. Met een lichte machine zal je wat rustiger aan moeten doen met de doorvoersnelheid, maar dat hoor je vanzelf wel.

• Leuk
Waarderingen: J72

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.