Te koop: zo goed als nieuwe (juli 2019) Record Power BS300E lintzaagmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semmie

Actieve deelnemer
17 feb 2019
36
2
Almelo, Nederland
Ik gebruik deze zaag (veel) te weinig en hij neemt nogal wat plek in in mijn kleine werkplaatsje daarom bied ik hem te koop aan.
De zaag is in juli 2019 aangeschaft bij Baptist. De factuur is aanwezig en er zit dus nog bijna 2 jaar garantie op de zaag.
De machine is feitelijk gloednieuw en ziet er ook zo uit want hooguit een keer of 10 gebruikt. Ik ga zelf op zoek naar een kleinere lintzaag.

Prijsindicatie: 475,- euro
Afhalen in Almelo.

Met vriendelijke groet,
Marcel

p.s. ik zal morgen wat meer foto's maken en toevoegen.
 

Bijlagen

  • zaag1.jpg
    zaag1.jpg
    62,9 KB · Weergaven: 111
  • zaag2.jpg
    zaag2.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 108

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Ik gebruik deze zaag (veel) te weinig en hij neemt nogal wat plek in in mijn kleine werkplaatsje daarom bied ik hem te koop aan.
De zaag is in juli 2019 aangeschaft bij Baptist. De factuur is aanwezig en er zit dus nog bijna 2 jaar garantie op de zaag.
De machine is feitelijk gloednieuw en ziet er ook zo uit want hooguit een keer of 10 gebruikt. Ik ga zelf op zoek naar een kleinere lintzaag.

Prijsindicatie: 475,- euro
Afhalen in Almelo.

Met vriendelijke groet,
Marcel

p.s. ik zal morgen wat meer foto's maken en toevoegen.
Kun je dat voortaan een driekwart jaar eerder melden? Heb precies deze. Is overigens een goede machine ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Frank de Lange

Nieuw lid
3 mrt 2013
14
7
Assendelft
Erg verleidelijk Marcel….
Is de zaag wat sterk? Ik zie een maximale doorvoerhoogte van 19 cm.
Wil dat nog wat? Of breng je de machine dan eigenlijk te ver naar zijn limiet?
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Zo groot is de 300 nu ook weer niet.
Je zou het onderstel eraf kunnen schroeven en de machine op je werkbank zetten.
Een kleinere levert ook weer minder mogelijkheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Semmie

Actieve deelnemer
17 feb 2019
36
2
Almelo, Nederland
Erg verleidelijk Marcel….
Is de zaag wat sterk? Ik zie een maximale doorvoerhoogte van 19 cm.
Wil dat nog wat? Of breng je de machine dan eigenlijk te ver naar zijn limiet?
Die 19 cm heb ik nooit uitgeprobeerd. Wel 12 tot 15 cm, dat lukt goed. Zal ook wel afhangen van het zaagblad en het type hout dat je zaagt. Heb zelf nooit de indruk gehad dat de motor niet sterk genoeg is...
 

peja

Nieuw lid
20 sep 2015
2
0
Ik gebruik deze zaag (veel) te weinig en hij neemt nogal wat plek in in mijn kleine werkplaatsje daarom bied ik hem te koop aan.
De zaag is in juli 2019 aangeschaft bij Baptist. De factuur is aanwezig en er zit dus nog bijna 2 jaar garantie op de zaag.
De machine is feitelijk gloednieuw en ziet er ook zo uit want hooguit een keer of 10 gebruikt. Ik ga zelf op zoek naar een kleinere lintzaag.

Prijsindicatie: 475,- euro
Afhalen in Almelo.

Met vriendelijke groet,
Marcel

p.s. ik zal morgen wat meer foto's maken en toevoegen.
Hoi Semmie, heb wel interesse. Weet alleen niet hoe ik je kan bereiken. (prive bericht)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.