Te koop: Triton TPT125 vandiktebank

azgaroth

Nieuw lid
4 jan 2017
6
2
Wegens overstap op een hammer vlak en vandiktebank, verkoop ik mijn Triton vandiktebank TPT125 in combinatie met een Triton opvangemmer van 20L voor het schaafsel van Triton.
De set was nieuw 370€, mijn vraagprijs is 200€.

Ophalen in regio Deinze, Belgie.IMG_7795.JPGIMG_7796.JPGIMG_7799.JPGIMG_7798.JPG
 

azgaroth

Nieuw lid
4 jan 2017
6
2
@azgaroth: Misschien off topic, maar hoe beviel dat vat?
Het vat was zeer handig in combinatie met mijn bouwstofzuiger. Gemakkelijker te legen dan mijn stofzakken. Heb deze wel enkel gebruikt om te schaven, fijnstof vangt het vat niet op.

@Superkees voor zijn kostprijs is het een zeer handig machine. Het geeft een mooi schaafbeeld en kan tot 30 cm breed schaven. Had de kans om een A3-31 met spiraal as te kopen, anders ging ik nog tijdje gedaan hebben met de Triton.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Is er haast met de verkoop? Heb namelijk interesse maar ben net onderweg op vakantie naar Italië 😊
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Zoals ook gecommuniceerd in de om: Heb mij wat vergist in de afstand vanaf mijn woonplaats. Moet daarom helaas afhaken :(
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Mischien is opsturen een iedee ,met de huidige branstof prijzen , vrachtwagen bestuurder die in de buurt komt
En hem een stuk mee kan nemen ? Forum lid die daar moet wezen?
 

azgaroth

Nieuw lid
4 jan 2017
6
2
Zoals ook gecommuniceerd in de om: Heb mij wat vergist in de afstand vanaf mijn woonplaats. Moet daarom helaas afhaken :(
Begrijpelijk gezien de afstand. Heb verzending bekeken, maar ging te prijzig worden gezien het gewicht van de machine.

Ondertussen is de machine gereserveerd voor een ander forumlid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kayu

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.