Ik bied mijn startrite zaagtafel te koop aan. Het is een degelijke machine met schuin instelling en twee ecotools industrial zaagbladen schulp en afkort die nog prima zijn. De zaaghoogte is 105mm en bij 45 graden schuin stelling 75mm.
Via de volgende link kun je een verslag raadplegen van de aanschaf in 2017 en ook documentatie van de machine voor onderdelen etc.
www.woodworking.nl
De machine werkt prima, er moet nog wel een spouwmes op, die kun je maken van een zaagblad. Verder zit er aan de achterkant wat oude kit, zie daarvoor bovenstaand aanschafverslag.
Wat is redelijk? Bieden vanaf EUR425?
Ik plaats hem ook op marktplaats, Woodworkers hebben natuurlijk mijn voorkeur.
Ophalen nabij Groningen stad.
Via de volgende link kun je een verslag raadplegen van de aanschaf in 2017 en ook documentatie van de machine voor onderdelen etc.
Aankoopverslag Startrite Tilt Arbor 275 en een paar vragen
Hallo allemaal, Gisteren heb ik een ‘nieuwe’ zaagtafel opgehaald ter vervanging van mijn Festool CS70 EB precisio die ik hiervoor had. Die vertoonde na een paar maandan helaas al wat corossie op aluminium delen. Ik heb hem daarom geretourneerd. Toen dacht ik, laat ik maar een andere...

De machine werkt prima, er moet nog wel een spouwmes op, die kun je maken van een zaagblad. Verder zit er aan de achterkant wat oude kit, zie daarvoor bovenstaand aanschafverslag.
Wat is redelijk? Bieden vanaf EUR425?
Ik plaats hem ook op marktplaats, Woodworkers hebben natuurlijk mijn voorkeur.
Ophalen nabij Groningen stad.
Bijlagen
Laatst bewerkt: