Bij dezen bied ik mijn Robboland 5 in 1 machine te koop aan ivm overstap op losse machines van Hammer, die in mijn nieuwe werkplaats wat beter tot zijn recht komen.
Heb de machine een 6 tal jaar met erg veel plezier gebruikt en loopt nog naar volle tevredenheid. Hier en daar wat gebruikssproren, maar functioneel is prima staat.
De machine is te gebruiken voor de volgende zaken:
- zaagmachine
- freesmachine
- vlakbank
- vandiktebank
- langgatboorinrichting
wordt geleverd inclusief hefarm.
Machine heeft 3 motoren en draait op 400V.
Graag doe ik deze machine weg in combinatie met de HBM200 profi en 2x 3m slang (100mm)
Zie de bijgevoegde foto's voor wat meer details.
Ik heb de langatboorinrichting er momenteel niet aan zitten (iets met ruimte enzo), maar zit er wel los bij en staat ook op de foto.
Hetzelfde geld voor de freeskap.
Hij staat (nog) niet op marktplaatas en ik hoop er hier iemand op het forum blij mee te kunnen maken.
Vraagprijs inclusief afzuiger: 3000 euro.
Op te halen in Enschede (palletwagen aanwezig)
Hopelijk spreken de foto's voor zich

Heb de machine een 6 tal jaar met erg veel plezier gebruikt en loopt nog naar volle tevredenheid. Hier en daar wat gebruikssproren, maar functioneel is prima staat.
De machine is te gebruiken voor de volgende zaken:
- zaagmachine
- freesmachine
- vlakbank
- vandiktebank
- langgatboorinrichting
wordt geleverd inclusief hefarm.
Machine heeft 3 motoren en draait op 400V.
Graag doe ik deze machine weg in combinatie met de HBM200 profi en 2x 3m slang (100mm)
Zie de bijgevoegde foto's voor wat meer details.
Ik heb de langatboorinrichting er momenteel niet aan zitten (iets met ruimte enzo), maar zit er wel los bij en staat ook op de foto.
Hetzelfde geld voor de freeskap.
Hij staat (nog) niet op marktplaatas en ik hoop er hier iemand op het forum blij mee te kunnen maken.
Vraagprijs inclusief afzuiger: 3000 euro.
Op te halen in Enschede (palletwagen aanwezig)
Hopelijk spreken de foto's voor zich

Laatst bewerkt: