Bij een Inca Major die ik aan het opknappen ben zit een pennenblok. Die zijn behoorlijk zeldzaam en weet dat er Woodworkers naar op zoek zijn. Daarom wil ik deze los verkopen en niet met de Inca Major mee verkopen. Het pennenblok is om snel en precies pennen te zagen voor een pen en gatverbinding. Deze heb ik helemaal uit elkaar gehaald, ontroest, schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Het pennenblok is compleet (incl. de 2 stops) en werkt weer als nieuw. Deze past NIET op een Inca Universal of Compact.

De Inca Major komt binnenkort in de verkoop voor €250. Ik ben nog aan het wachten op een nieuwe v-snaar, want die op de foto is versleten.

De vraagprijs is €85. Het pennenblok is af te halen in Maastricht. Maar kan ook verzonden worden. De verzendkosten naar NL en BE zijn €6,50.

De Inca Major komt binnenkort in de verkoop voor €250. Ik ben nog aan het wachten op een nieuwe v-snaar, want die op de foto is versleten.

De vraagprijs is €85. Het pennenblok is af te halen in Maastricht. Maar kan ook verzonden worden. De verzendkosten naar NL en BE zijn €6,50.