Nee precies! Heb je alleen pretbieders en mensen die hun afspraken niet na komen. Dat is veel prettiger verkopen
Het probleem is dat echt niemand dat doet op dit forum.
Nee precies! Heb je alleen pretbieders en mensen die hun afspraken niet na komen. Dat is veel prettiger verkopen
Ow er word vaak door een forumlid hier gereedschap te koop aan geboden met bieden vanaf en een duidelijke sluitingsdatum/tijd erbij. En ik vind dit marktplein soms fijner omdat hier weinig opkopers zitten.Het probleem is dat echt niemand dat doet op dit forum.
Hoe ingewikkeld is het? De regel is dat er geen verwijzing naar MP wordt gedaan (wat mij betreft ook een prima regel). Als je het daar niet mee eens bent zet je je spul daar te koop.
1. daardoor kan het dus zijn dat een medeforummer een leuk item mist
2. de regel is er omdat... ? marktplaats word nou niet bepaald beter van die paar advertenties
3. dikwijls probeert men het via mp voor een betere prijs maar is bereid iemand van hier het voor een betere prijs te gunnen
4. bieden via bijv. marktplaats doet omdat het centraal is en dus niet 2 sites in de gaten hoeft te houden
De regels zijn oud, achterhaalt en er is vast ruimte om het eea wat te versoepelen/verbeteren
Het is niet alleen de verkoper die hier beter van word (want daar word vaak mee geschermd) want de verkoper heeft met MP een groter bereik
Juist ook hier posten geeft vaak meer gedoe maar doet men toch omdat men het een forummer willen gunnen
Wat je hier schrijft zijn dan wel jouw woorden en mening.
En ik vind persoonlijk die 4 argumenten die je opgeeft niet interessant.
(als men iemand iets gunt bied het dan aan voor een lage prijs en maak er geen biedwedstrijd van)
Mvg, .
Het is natuurlijk belachelijk dat als men hier op marktplein een advertentie plaatst en je moet op marktplaats reageren.
Men gaat er dus van uit dat men een account op marktplaat heeft?