Te koop: Midi Pro draaibank incl. bedverlenging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Te koop: mooie Midi Pro draaibank. Ik heb met veel plezier een jaar met deze machine gewerkt, maar ben toe aan een grotere, zwaardere machine, dus deze mag de deur uit!

Ondanks dat het een relatief compacte machine is, heeft ie wel een draaibare kop, en een breed bankbed van 30cm wat het een superstabiele draaibank maakt.

Komt incl. de standaard accessoires (meenemer, tegencenter, beitelsteun, faceplate, uitwerpstang en dubbele MC 2 stift voor het uitlijnen van de koppen), en een zelfgemaakt houten onderstel waar de machine op gestaan heeft.

Daarnaast zit er een bedverlenging t.w.v. €125,- bij (zonder het snelwisselsysteem, overigens).

Mijn vraagprijs: €1.200,- incl. de bedverlenging.
 
  • Leuk
Waarderingen: olivier_a

Jeru

Nieuw lid
19 nov 2018
23
2
Ah een stadsgenoot, leuk om te zien! Zelfs verder niet opzoek, maar de vraag zou je toch krijgen ;)
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Prijs is bespreekbaar natuurlijk. Deze mooie machine verdient een goed nieuw thuis.
 

Jeru

Nieuw lid
19 nov 2018
23
2
Misschien een idee om wat foto's toe te voegen? Dan zien mensen wat beter wat ze kunnen verwachten. Misschien dat ik hem dan ook nog wel zou overwegen ;)
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Klopt. Jaartje oud, extra bed verlenging en een onderstel. Maar zoals gezegd, bespreekbaar. Zal vandaag wat foto’s toevoegen
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
IMG_7046.jpgIMG_8898.jpg
Bedverlenging staat hier niet op de foto, kan zowel aan voorzijde gemonteerd worden (voor grotere schalen) als aan de achterzijde voor langer spindelwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.