Te koop: Metabo BAS 315/4 lintzaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattan

Actieve deelnemer
10 nov 2020
33
8
Arnhem
Een wat oudere maar nog mooie (zonder roest) lintzaag te koop van Metabo BAS. Het gaat hier om de 315/4

Momenteel is hij niet lekker afgesteld en loopt die niet lekker. De geleiders zitten verkeerd, dus moeten nieuwe geleiders op, die ik heb liggen. Nieuwprijs geleiders was 90 euro.

Wil er vooral vanaf ivm ruimte. Hij staat nu in een hoekje in de berging en wordt dus weinig tot niet gebruikt. Komt inclusief onderstel waar een aantal schroefjes van ontbreken.

Al met al: top lintzaag die momenteel wat kuren heeft. Mag weg tegen elk aannemelijk bod, maar mag een klein prijsje zijn. Heeft dus wat tijd en aandacht nodig, maar daar mag je bod ook zeker naar zijn. Liefst zsm ophalen.

Ophalen in Arnhem, op 5-10 minuutjes van baptist en de fijnhouthandel.

Je mag hier komen en hem uittesten, maar hij loopt momenteel dus niet heel soepel!
Ik kan hem helaas niet voor je vervoeren, maar uiteraard help ik wel met tillen.
 

Bijlagen

  • IMG_20220205_224253.jpg
    IMG_20220205_224253.jpg
    68,5 KB · Weergaven: 110

Mattan

Actieve deelnemer
10 nov 2020
33
8
Arnhem
Kan je aangeven wat je er ongeveer voor wil hebben, ik ben zeker geïnteresseerd.
Heel weinig, hij moet vooral weg haha. Heb een bod gekregen van 75 euro via marktplaats, maar verkoop hem het liefst aan iemand hier. Mensen van marktplaats komen zelden opdagen namelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: jelmer

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Hoi! Mocht het met Aspeve niet door gaan, dan heb ik ook interesse! Groeten, Guus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.