[Te koop]massief beuken werkbank met bankschroeven (bijna nieuwstaat)

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Met pijn in mijn hart verkoop ik deze zo goed als nieuwe beuken werkbank. Ik had deze heel graag gehouden, maar ik heb er de plaats niet voor. De werkbank is opnieuw in de olie gezet en heeft zo goed als geen gebruiksporen. De werkbank heeft een blad van 55 mm dik beuken en is zeer stabiel. De poten en bankschroeven zijn ook van beuken. Aan de voorzijde en zijkant zit een bankschroef van Nooitgedagt, waarmee je circa 16 cm kunt klemmen. De werkbank is circa 172 cm lang en 57 cm breed. De hoogte is 88 cm. De maten zijn zonder de bankschroeven.

De werkbank is gemaakt door een gepensioneerde timmerman, die als hobby dergelijke werkbanken maakte. En dat hij dat met veel liefde deed zie je aan de afwerking. Overal zeer netjes en stabiel gedaan! Kwalititatief zit deze tussen de Sjobergs Scandi (38 mm beuken blad, €1179) en Sjobergs Elite (85 mm beuken blad, €1798) in. Dat zij de nieuwprijs zo rond de €1400 maken. Mijn vraagprijs is €650.

De werkbank staat in Maastricht. Kan eventueel ook geruild worden tegen een Brompton vouwfiets met 5 of 6 versnellingen.

IMG_9865.jpeg

IMG_9866.jpeg

IMG_9867.jpeg

IMG_9868.jpeg

IMG_9869.jpeg

IMG_9870.jpeg

IMG_9871.jpeg

IMG_9872.jpeg

IMG_9873.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Henk H
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.