[Te koop] Langgatboor voor Scheppach HM1

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
e koop: langgaatboorinstallatie voor Scheppach HM1

Dit is een complete set met langgaatboorinstallatie, boorkoop, handleiding en spantang. De verschillende diepte- en breedtestops zitten er bij, net als een materiaalklem. De boorkop is er een van kwaliteit, namelijk van Rohm (16 mm). Alles is grondig schoongemaakt, ontdaan van roest en alle bewegende delen zijn gesmeerd. Deze set is daarmee zeer compleet en klaar voor gebruik!

De vraagprijs is €135. De set staat in Maastricht en komt met factuur. De garantie is 1 maand. Zie ook mijn andere advertenties voor een Scheppach HM 1 en freesmodule voor de HM1.

IMG_5544.jpeg

IMG_5524.jpeg

IMG_5525.JPG

IMG_5528.jpeg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Is de boorkop met opname doorn (laatste foto) ook afzonderlijk te koop?
Nee, helaas. Dan blijf ik zitten met een incomplete set die slecht te verkopen is. Overigens is de set van deze advertentie verkocht. Maar toevallig heb ik de HM1 van mijn vader te koop staan. Daar zit een langgatboor- en schuurschijfmodule bij. Deze wil ik wel los verkopen.

IMG_8351.jpeg

IMG_8374.jpeg

IMG_8375.jpeg

IMG_8382.jpegIMG_8376.jpeg

IMG_8377.jpeg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.