Te Koop gevraagd draaibank

Tien

Nieuw lid
29 mei 2024
2
2
Arnhem
Net gestart en enthousiast over houtdraaien. Zoek een draaibank met mogelijkheid tot oa schalen maken, dus met chuck. Vlg docenten is een Midi of een record een goed merk. qua prijs? Iemand onlangs hier een goede voor 500 gevonden. Beitels heb ik al en zelf ook een oude Huvema maar daar zit geen chuck op dus graag een betere.
Woon in Arnhem maar kan prima stukje rijden om op te halen. Groet

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wijk0983

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.412
525
Etten-Leur
Hallo welkom hier, ik denk dat we het leuk en nuttig vinden als je begint met voorstellen, weten we wat voor vlees we in de kuip hebben zeg maar. Over jouw vraag, probeer het iets in te kaderen, iedere bank tussen zeg 500 en paar duizend euro voldoet aan die vraag.

• Leuk
Waarderingen: Tien

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.412
525
Etten-Leur
Net gestart en enthousiast over houtdraaien. Zoek een draaibank met mogelijkheid tot oa schalen maken, dus met chuck. Vlg docenten is een Midi of een record een goed merk. qua prijs? Iemand onlangs hier een goede voor 500 gevonden. Beitels heb ik al en zelf ook een oude Huvema maar daar zit geen chuck op dus graag een betere.
Woon in Arnhem maar kan prima stukje rijden om op te halen. Groet
Wellicht vind je het leuk om komende zaterdag naar het Arboretum in Doorn te komen; daar heeft RADIUS Nederl Ver van Houtdraaiers zijn jaarlijkse houtdraaidag tevens viering jubileum. Daar vindt je talloze vb van houtdraaiwerk, afdeling ook bij Arnhem en leveranciers van hout / houtdraaispullen.

• Leuk
Waarderingen: Tien

Tien

Nieuw lid
29 mei 2024
2
2
Arnhem
Wellicht vind je het leuk om komende zaterdag naar het Arboretum in Doorn te komen; daar heeft RADIUS Nederl Ver van Houtdraaiers zijn jaarlijkse houtdraaidag tevens viering jubileum. Daar vindt je talloze vb van houtdraaiwerk, afdeling ook bij Arnhem en leveranciers van hout / houtdraaispullen.
Wat aardig, as zaterdag lukt helaas niet maar graag ene volgende keer!

• Leuk
Waarderingen: houtdraaierke65

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.