Te koop - DeWalt Powershop 110

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beiredelarue

Actieve deelnemer
23 mrt 2015
58
2
Schiplaken, België
Hallo ik verkoop mij, dewalt powershop 110 radiaalzaag wegens aankoop van een nieuwe lintzaag en afkortzaag.
regio zemst/mechelen, Belgie
Er zijn ook nog een 10 tal zaagbladen bij, waaronder een recente schulpzaag van CMT.
Ik dacht aan een richtprijs van 150 euro. Ik weet niet of dit realistisch is? De zaag werkt, en handleiding is erbij.
groeten
IMG_6289.jpeg
IMG_6288.jpegIMG_6287.jpegIMG_6286.jpegIMG_6285.jpeg
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Het is een afkortzaag. Maar dan zonder plastic rommel en met een inductiemotor. Zaagblad wordt direct aangedreven, dus geen tandwielen of snaartjes die kapot kunnen. Goede zaaggeleiding. Maar wat lastig mee te nemen. Goede stabiele hoogteregeling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst en Beiredelarue

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Het is afhankelijk van de paal waar de zaag mee omhoog en omlaag gaat. Bij een grotere zaag neemt ook de diameter van de paal toe. Hetzelfde geldt voor de arm. Langere arm, grotere diameter paal. Grote van het zaagblad is afhankelijk van het motorvermogen.
 
  • Wow
Waarderingen: houtdraaierke65

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter
Het is afhankelijk van de paal waar de zaag mee omhoog en omlaag gaat. Bij een grotere zaag neemt ook de diameter van de paal toe. Hetzelfde geldt voor de arm. Langere arm, grotere diameter paal. Grote van het zaagblad is afhankelijk van het motorvermogen.
Sorry, dat was de vraag niet.
Kon op internet niet gevonden krijgen wat de max was.
Jouw beschrijving klopt maar helpt hier niet.
250 is te klein, moet minstens 300 zijn
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Die zijn meestal krachtstroom 2200 watt , of ster driehoek 3000 watt. Zaagbladen tot 400mm. Maar dan verlies je afkortlengte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.