Te koop: DeWalt DWE7492SET, zgan

Peer76

Actieve deelnemer
Ik snap het niet zo goed.
Het punt is dat in dit topic iets wordt aangeboden waar (als ik van mijzelf uit ga) op het typenummer wordt geGoogeld om de spec's te vinden. En dan kan je dus die "misschien te mooi om waar te zijn" aanbieding tegenkomen. Vandaar dat ik daarom op de reviews van die site verwijs. Een stukje offtopic, maar ook om anderen te attenderen dat het afwachten blijft of er wel iets geleverd zal worden.
 

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
107
73
Kapellen (Antwerpen)
Tegen mijn principes in ben ik toch ingegaan op de vraag van Martin G wat mijn uiterste prijs is. En als ik die aan hem aanbied, dan geldt die natuurlijk ook voor ieder ander hier. Martin en ik zijn er niet uit gekomen. Dus voor eenieder te koop voor € 575.
Ik heb zelf een grijsgroene variant die in een systainer past, dus ik kan hem niet gebruiken, maar dit is echt een mooie prijs voor die machine - ik ga mijn neefje ff tippen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Vigier

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
107
73
Kapellen (Antwerpen)
  • Leuk
Waarderingen: Peer76

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.