Jazeker!Heb je op de link geklikt? Daar wordt een prijs vermeld die er niet om liegt...
Ik kwam op de site met de beoordelingen.
Had blijkbaar niet op de correcte hyperlink geklikt.
Jazeker!Heb je op de link geklikt? Daar wordt een prijs vermeld die er niet om liegt...
Het punt is dat in dit topic iets wordt aangeboden waar (als ik van mijzelf uit ga) op het typenummer wordt geGoogeld om de spec's te vinden. En dan kan je dus die "misschien te mooi om waar te zijn" aanbieding tegenkomen. Vandaar dat ik daarom op de reviews van die site verwijs. Een stukje offtopic, maar ook om anderen te attenderen dat het afwachten blijft of er wel iets geleverd zal worden.Ik snap het niet zo goed.
Ik heb zelf een grijsgroene variant die in een systainer past, dus ik kan hem niet gebruiken, maar dit is echt een mooie prijs voor die machine - ik ga mijn neefje ff tippen...Tegen mijn principes in ben ik toch ingegaan op de vraag van Martin G wat mijn uiterste prijs is. En als ik die aan hem aanbied, dan geldt die natuurlijk ook voor ieder ander hier. Martin en ik zijn er niet uit gekomen. Dus voor eenieder te koop voor € 575.
Dankjewel, goeie waarschuwing voor de andere forumleden - van dat soort aanbieders blijf ik graag zo ver mogelijk weg...Misschien een beetje offtopic, maar uit nieuwsgierigheid heb ik het typenummer van deze zaag even in Google geplaatst.
Almarowinkel wordt als "Gemiddeld" beoordeeld met 2,9 / 5 op Trustpilot
Ben je het eens met de TrustScore van Almarowinkel? Geef jouw mening en bekijk wat 14 andere klanten vinden.nl.trustpilot.com