Te koop aangeboden: EMCO vlak- en vandiktebank MH26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Eerst maar even voorstellen: als eigenaar van een traditioneel Nederlandse platbodem (zeilboot) ben ik zo'n 25 jaar geleden begonnen met het uitvoeren van de meest voorkomende klussen aan boord. Inmiddels is het een uit de hand gelopen hobby en werden mijn machines en werkplaats te klein. De werkplaats is enkele jaren geleden in oppervlakte verdubbeld en destijds zijn ook een aantal machines vervangen. Doordat mijn projecten steeds groter worden begint mijn vlak- en vandiktebank te klein te worden en gaat vervangen worden.

Aangeboden:
  • EMCO vlak - en vandiktebank MH26
  • 230V
  • 2,5PK
  • 26cm
  • 2 messen
  • 100% in orde en wordt nog wekelijks gebruikt
  • Vraagprijs: €750,-
Machine is destijds nieuw gekocht en de documenten/handleidingen zijn aanwezig.
 

Bijlagen

  • EMCO-4.jpg
    EMCO-4.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 126
  • EMCO-3.jpg
    EMCO-3.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 124
  • EMCO-2.jpg
    EMCO-2.jpg
    77,9 KB · Weergaven: 121
  • EMCO-1.jpg
    EMCO-1.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 125
Laatst bewerkt:

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Welkom. Wat is je vraagprijs? Zelf geen belangstelling, maar die raak je hier wel kwijt.
 
Hallo,

Eerst maar even voorstellen: als eigenaar van een traditioneel Nederlandse platbodem (zeilboot) ben ik zo'n 25 jaar geleden begonnen met het uitvoeren van de meest voorkomende klussen aan boord. Inmiddels is het een uit de hand gelopen hobby en werden mijn machines en werkplaats te klein. De werkplaats is enkele jaren geleden in oppervlakte verdubbeld en destijds zijn ook een aantal machines vervangen. Doordat mijn projecten steeds groter worden begint mijn vlak- en vandiktebank te klein te worden en gaat vervangen worden.

Aangeboden:
  • EMCO vlak - en vandiktebank MH26
  • 230V
  • 2,5PK
  • 26cm
  • 2 messen
  • 100% in orde en wordt nog wekelijks gebruikt
  • Vraagprijs: €750,-
Machine is destijds nieuw gekocht en de documenten/handleidingen zijn aanwezig.
Update: de machine is tot en met komende zondag 25/4 gereserveerd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.