Te koop: 2 RÖNTGEN RRR Flexback zaaglinten 3356mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Heeft er nog iemand interesse in 2 nieuwe en ongebruikte zaaglinten voor een lage prijs? Ik heb 2 zaaglinten besteld voor mijn Hammer besteld bij Orta. Maar ik heb de verkeerde lengte besteld, namelijk 3356mm ipv 3556 mm.Volgens mij passen deze zaaglinten op o.a. een Record Power BS400 en Jet JWBS18, want Baptist verkoopt voor deze modellen zaaglinten van 3380 mm. Het gaat om 2 RÖNTGEN RRR Hookzahn Flexback zaaglinten. Het ene zaaglint is 8 mm breed / 4 tpi en de andere 6 mm breed / 6 tpi. Ze worden door Orta verkocht als metaalzaaglinten. Maar op dit forum en op Duitse fora worden ze voornamelijk gebruikt als houtzaaglinten en krijgen hele goede waarderingen. De nieuwprijs is €38,50 en mogen weg voor €19.

De zaaglinten liggen in Maastricht. Eventuele verzendkosten kunnen we delen.

IMG_7992.jpeg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Ja graag. Ik stuur je een PB
Ik stuur je een bericht terug.
Kun je ze aan elkaar lassen? Dan passen ze op de mijne :p.
Dat zou theoretisch moeten kunnen, want zo worden de linten gemaakt. Maar ik weet niet hoe gemakkelijk het is in de praktijk. De las moet recht zijn, vlak geschuurd en van dermate kwaliteit zijn dat het de spanning langdurig kan weerstaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.