@MarcoZ: Was al eerder ingeschreven bij woodworking, maar kon mijn wachtwoord niet meer terugkrijgen.. Dus ja, dan maar weer junior-member. En tsja, kan er niets aan doen dat ik de mijne daar gekocht heb..
@Harrie: Ik kan niet zoveel zeggen over de Bosch, buiten het feit om dat je ze eigenlijk gewoon zelf in levende lijve moet zien. Als je de bosch vergelijkt met festool, dan wint festool. Zelf te ik te twijfelen tussen de CS70 en de Erika85 en heb uiteindelijk gekozen voor de Erika omdat de tafelblad daarvan wat robuuster aanvoelde (oja, en omdat je 1,5 cm dieper kunt zagen).
@Berton: Als ik mijn tafel 2de hands had kunnen krijgen, had ik het gelijk gedaan (hou je tenminste nog wat geld over voor ander andere "investeringen")..
Al met al, alle gekheid op een stokje, probeer verschillende zagen gewoon zelf een keertje te bekijken.. Draai een keer aan de knoppen, hoor m een keertje al ie aanstaat en beslis dan zelf hoeveel geld het jou waard is. Ik blijf bij mijn vorige standpunt dat een zaagtafel wel een stuk gereedschap is dat de moeite waard is om een goeie te kopen..