hoe lang is een 3D printer hier mee bezig?Wel leuk dat ze er zo'n vrolijk kleur van hebben gemaakt.
Als je nou wat stuk zaagt, print je gewoon een nieuw onderdeel. Deze ga ik binnenkort wel even proberen.
Bekijk bijlage 167745
Hangt natuurlijk af van je settings en van je printer zelf. Ik heb een oudje, niet erg snel, en rekening houdend met de automatische pauzes om de metalen onderdelen te plaatsen, zou ik voor mezelf toch 24 uur of meer rekenen. Voor nieuwere printers zo'n 6 à 8 uur. Alleen iemand die het al geprint heeft, kan het met zekerheid zeggen.hoe lang is een 3D printer hier mee bezig?
Inderdaad mooi gedaan. Het grote nadeel is dat je zelf op zoek moet gaan naar een materiaal om de onderkant niet-glijdend te maken. Daar blijken nogal wat mensen een probleem mee te hebben.
Stops zijn niet nodig, hij is achteraf te assembleren. Ik schat met mijn ouwetje ook al zo'n 24 uur bezig te zijn. Er komt een Bambulab P2S, die is 3x snellerHangt natuurlijk af van je settings en van je printer zelf. Ik heb een oudje, niet erg snel, en rekening houdend met de automatische pauzes om de metalen onderdelen te plaatsen, zou ik voor mezelf toch 24 uur of meer rekenen. Voor nieuwere printers zo'n 6 à 8 uur. Alleen iemand die het al geprint heeft, kan het met zekerheid zeggen.