Hallo Heren!
Ik ben al enkele jaren in het bezit van een Festool Cs 70.
Een geweldig apparaat wat is destijds voor een mooie prijs van iemand heb kunnen overnemen.
Dit is versie CS 70E waar alleen de multifunctionele hoekaanslag als accessoire bij zit.

Helaas loop ik vaak tegen het probleem aan dat ik groot plaatmateriaal niet op deze tafel kan zagen.
Dit wegens de beperkte lengte en breedte van de opstelling.
Nu biedt Festool een tafel verbreding, tafelverlenging en lengteaanslag aan zodat deze tafel ook groot plaatmateriaal zagen.
De machine ziet er dan (ongeveer) zo uit:

Nu is dit een prachtig systeem, maar dit kost ook aardig wat geld:
tafelverlenging ~270
tafelverbreding ~370
lengteaanslag ~270
Een extra bedrag van 910,-
Is het haalbaar om zelf een tafelverbreding/verlenging te maken die een vergelijkbare accuraatheid biedt?
Ik ben al enkele jaren in het bezit van een Festool Cs 70.
Een geweldig apparaat wat is destijds voor een mooie prijs van iemand heb kunnen overnemen.
Dit is versie CS 70E waar alleen de multifunctionele hoekaanslag als accessoire bij zit.

Helaas loop ik vaak tegen het probleem aan dat ik groot plaatmateriaal niet op deze tafel kan zagen.
Dit wegens de beperkte lengte en breedte van de opstelling.
Nu biedt Festool een tafel verbreding, tafelverlenging en lengteaanslag aan zodat deze tafel ook groot plaatmateriaal zagen.
De machine ziet er dan (ongeveer) zo uit:

Nu is dit een prachtig systeem, maar dit kost ook aardig wat geld:
tafelverlenging ~270
tafelverbreding ~370
lengteaanslag ~270
Een extra bedrag van 910,-
Is het haalbaar om zelf een tafelverbreding/verlenging te maken die een vergelijkbare accuraatheid biedt?
Laatst bewerkt door een moderator: