Systainer Inbouw

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.351
2.885
Gaanderen
Ik snap het volledig. Ik heb hier een hoop systainers staan. Die zitten vol met zaken die ik niet veel gebruik. Of de machine ligt onder de werkbank. De machines die ik dagelijks pak liggen in een la onder de werkbank of hangen aan de wand. Alleen mijn schuurpapier neem ik mee in systainer. Dat werkt voor mij wel.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.897
2.941
Machines heb ik bij voorkeur in systainers. En ik heb een parat koffer met het meest voorkomende spul voor storingen. Maar als ik beitels of een schaaf of een spijkertrekker, om maar wat te noemen nodig heb, dan mik ik dat in emmers.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.897
2.941
Daar heb ik assortimentsdozen voor, die zijn een stuk goedkoper en ze nemen een stuk minder ruimte in, voor de zelfde inhoud. En een emmer kan je vrij eenvoudig omkeren, dan kan je heel makkelijk zoeken.
 

Eric55

Actieve deelnemer
6 dec 2015
471
156
Hattemerbroek - N.O Veluwe
Ik gebruik nu altijd deze bak, een hoop systainers mee en van die sortimo koffers met bakjes erin voor schroeven, maar ik had gedacht dat een standaard grote systainer met zo'n indeling makelijker mee te nemen is, en dan vooral met meerdere boxen op een karretje?
20220725_131442.jpg20220725_131911.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.