Stemmen voor de PUBLIEKSPRIJS! (Herstelde procedure)

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
[LET OP: DEZE LINK WORDT OPNIEUW AANGEMAAKT, TEKST EN UITLEG STAAT IN DE VOLGENDE POST]

Beste leden van het forum


Het feit dat de Woodworking Challenge Publieksprijs 2021 nog even twee weken nodig uit te zetten, lag niet in het feit dat de jury bezig was met andere dingen. We hebben meerdere mogelijkheden verkend om een poll op te zetten zodat iedereen middels de poll zou kunnen stemmen. Echter, de polls zijn beperkt in aantallen opties. Er zijn namelijk meer inzendingen dan dat er opties zijn in de poll. Een ICT dingetje dus. En daarom hebben een alternatief bedacht.


In de bijlage staan de eindresultaten van alle inzendingen. Dit was even een klusje om alles bij elkaar te brengen, en dan heb je ook iets. Het bestand kan geplaatst worden in de eregallerij op het forum en jullie kunnen er makkelijk doorheen scrollen. Mocht je meer toelichting willen hebben van een ingezonden stuk, dan klik je op de hyperlink. En Ere wie Ere toekomt. De namen van de inzenders staan er ook bij.


Nu is het moment gekozen dat jij je bijdrage kan leveren om de publieksprijs te bepalen. Dit kan je doen door je voorkeur aan te geven middels een post hieronder. Ok, het is niet de meest ideale manier van stemmen en het tellen van de stemmen. Het is tegelijkertijd wel een hele transparant manier van stemmen. De jury kan geen fraude plegen😊.

Vanuit de jury denken we dat het reëel is om iedereen de mogelijkheid tot 25 januari te geven om zijn voorkeur uit te brengen.


Groeten,


Bas, Kor en Henk
 

Bijlagen

  • Kandidaten Publieksuitslag woodworking challenge 2021 definitief.pdf
    2,9 MB · Weergaven: 188

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
Beste Deelnemers,

Bij het opschonen van het Forum, en dit wordt regelmatig gedaan, is per ongeluk de stemming voor de Publieksprijs 2021 verwijderd. Helaas kwam Murphy gelijktijdig ook om de hoek zeilen waardoor er geen herstelactie mogelijk is. Daarom wordt de publieksprijs weer opnieuw geplaatst.

Gelukkig had de jury gisteren op 15 januari, een tussentijdse telling in klad gemaakt. Dus alle stemmen tot en met 15 januari zijn gelukkig geteld en staan in een separaat document. Wil je zeker weten of je stem is verwerkt, kijk dan hieronder in het pdf document.

De leden die nog niet gestemd hebben kunnen dit doen door hun stem kenbaar te maken in de post hieronder.

Dan ook maar meteen een paar feiten vermelden:
  • Er zijn 43 leden die gestemd hebben
  • Er staan nu 3 inzendingen aan kop voor de publieksprijs met 5 stemmen.

Een oplettende lezer zal constateren dat er een deelnemer is die 3 stemmen uitgebracht heeft, deze persoon krijgt een persoonlijk bericht om een stem uit te brengen in plaats van 3. Omdat er een transparante telling beloofd werd, staat hieronder het exceldocument met de stemmen (graag niet op de spelfouten letten).

Kor, Bas en Henk

Excuses voor het ongemak!!
 

Bijlagen

  • Publieksprijs tussenstand per 15 januari.pdf
    87,3 KB · Weergaven: 130

StephanS

Actieve deelnemer
14 jun 2012
73
41
59
Geldrop
Shit happens all the time :eek:

Ik zie een foutje in de lijst staan. Er zijn 2 stemmen op mijn keukenbankje uitgebracht (waarvoor dank!), 1 van TonP en 1 van Watjewelnietkan, ik denk dat de stem van Rdl een rij naar beneden moet.
(Overigens lig ik er verder niet echt wakker van, voor mij zat de lol in het maken van het keukenbankje!)

Succes verder met de telling!

Stephan
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
Shit happens all the time :eek:

Ik zie een foutje in de lijst staan. Er zijn 2 stemmen op mijn keukenbankje uitgebracht (waarvoor dank!), 1 van TonP en 1 van Watjewelnietkan, ik denk dat de stem van Rdl een rij naar beneden moet.
(Overigens lig ik er verder niet echt wakker van, voor mij zat de lol in het maken van het keukenbankje!)

Succes verder met de telling!

Stephan
ik heb RDL een mail gestuurd. Dit wordt uitgezocht. Dank voor de signalering.


En aanvullend daarop, je had gelijk. Zojuist bericht gekregen van RDL.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaap en StephanS

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
191
215
Beste Deelnemers,

Bij het opschonen van het Forum, en dit wordt regelmatig gedaan, is per ongeluk de stemming voor de Publieksprijs 2021 verwijderd. Helaas kwam Murphy gelijktijdig ook om de hoek zeilen waardoor er geen herstelactie mogelijk is. Daarom wordt de publieksprijs weer opnieuw geplaatst.

Gelukkig had de jury gisteren op 15 januari, een tussentijdse telling in klad gemaakt. Dus alle stemmen tot en met 15 januari zijn gelukkig geteld en staan in een separaat document. Wil je zeker weten of je stem is verwerkt, kijk dan hieronder in het pdf document.

De leden die nog niet gestemd hebben kunnen dit doen door hun stem kenbaar te maken in de post hieronder.

Dan ook maar meteen een paar feiten vermelden:
  • Er zijn 43 leden die gestemd hebben
  • Er staan nu 3 inzendingen aan kop voor de publieksprijs met 5 stemmen.

Een oplettende lezer zal constateren dat er een deelnemer is die 3 stemmen uitgebracht heeft, deze persoon krijgt een persoonlijk bericht om een stem uit te brengen in plaats van 3. Omdat er een transparante telling beloofd werd, staat hieronder het exceldocument met de stemmen (graag niet op de spelfouten letten).

Kor, Bas en Henk

Excuses voor het ongemak!!
Ik zie ook een foutje in de lijst met de tussenstand. Volgens de lijst heb ik op mijzelf gestemd en dat zou ik misschien wel willen maar dat heb ik niet gedaan :)
De eerste stem die op mij uitgebracht werd was van Houtnerveus als ik mij goed herinner en de tweede inderdaad van Kor. Ikzelf moet mijn stem nog uitbrengen.
Gr, Harry
 

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
Ik zie ook een foutje in de lijst met de tussenstand. Volgens de lijst heb ik op mijzelf gestemd en dat zou ik misschien wel willen maar dat heb ik niet gedaan :)
De eerste stem die op mij uitgebracht werd was van Houtnerveus als ik mij goed herinner en de tweede inderdaad van Kor. Ikzelf moet mijn stem nog uitbrengen.
Gr, Harry
yes, mijn stem mist inderdaad en die was op jou.
 

ertrike

Actieve deelnemer
8 apr 2020
54
41
Wageningen
Mijn stem mist ook volgens mij (ook al was die van voor 15 januari. Deze was op de schaven van Handtools only, toegekend aan scheppie in de lijst: Scheppie Schaven schaven
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
541
319
Excuus, mijn driestemmige stem heeft zich verenigd tot 1 stem. Het paard van HvH bij deze.
 

Jan71

Actieve deelnemer
6 jan 2017
271
176
West-Brabant
Moeilijk kiezen . Er zijn er meerdere die ik mooi vind , maar ik mag er maar één kiezen, helaas .
Dan kies ik voor het paardenhoofd uit Acacia van hartvoorhout.jouwweb.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: mrRuben

gerg

Nieuw lid
30 dec 2020
3
3
ik stem op MrRuben Bowl and chain. Ook al zit ik hier voornmalijk om meubel maak technieken te leren vind ik deze wel erg ingenieus.
 
  • Leuk
Waarderingen: mrRuben

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
De winnaar voor de publieksprijs is bekend!

De winnaar is HartvoorHout met het houtsnijwerk een paard uit acacia! Van harte gefeliciteerd met deze publieksprijs. De prijs van deze prachtige schaaf, ambachtelijk gemaakt door Bas, gaat jouw kant op:

publieksprijsvraag.png

Wil je zelf contact opnemen met jaap@woodworking.nl om de verzending te regelen?

Wellicht wil je ook weten wie de nummers 2, 3 en 4 waren. Bij deze:

2) Fluo met de plantenstandaard
3) Fluo met de bijzettafel
4) En een gedeelde vierde plaats voor: Tafeltje symboliek van HarmonyinHout, Lumi het Lampje van Houtnerveus, Ypsilon Krukje van VanDikte, Keukenbank van StephanS, Kinderstoeltje Steltman van Musicus, Hout Infill schaaf van Houtnerveus, Koffietafel van Beldman, Bowl and Chain van Mr Ruben, Ik ben begonnen (Zwarte vaas) van Nico Oosthoek.


De jury gaat zich voorbereiden op de volgende challenge of uitdaging op zijn Nederlands. Op de vraag, heb je een idee voor een betere stemmethode? daar heeft Jefmen op gereageerd en een mooie demo van laten zien. Dit ziet er veelbelovend uit voor de stemming van de volgende publieksprijs.

Met vriendelijke groeten,

Kor, Bas en Henk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.