Nog nooit problemen mee gehadJa daar trek je zo lekker draden door.
Ja en trek er dan maar eens 5 draden door.En bochten maak je toch desnoods met twee moffen en een stuk flex
Het zou niet de eerste keer zijn dat de buizen vollopen.In de betonbouw moesten we alle bochten in 3/4 buigen. Daar werden de 5/8 buizen ingelijmd
trekveren had ik al, een goede en een te slappe. Gatenzaag en klein waterpasje had ik ook al Buigveren heb ik tot nu to voorkomen door of (voorbedrade) flexibele buis te nemen, of mijn verfstripper, of gewoon xmvk te trekken en geen bochten tussen de buis te nemen
Op lengte maken deed ik met de zaag, maar pijpschaar is idd wel handig
Ik denk dat de topic starter ondertussen het spoor bijster is Hij vroeg naar een goede stekker en krijgt nu advies over PVC buizen..........Weet iemand waar je stekkers kunt kopen dit echt passend zijn voor een 3x2.5 mm2 kabel?
De lokale Karwei e.d. heeft zoiets niet. De 'echte' bouwmarkt hier heeft helaas ook alleen plastic sh*t waar een adereinhuls van 2.5 mm niet in de pootjes past, en in het interieur de bocht nauwelijks kan maken.
Ik kocht deze:
Rubber stekker met handvat
maar een 3x2.5 mm2 neopreen kabel past niet door het handvat
Ik wil gewoon een rubber stekker met ruimte - voor de adereinhulsen, voor de kabel zelf - en zo, dat als ik er op ga staan, ik een zere voet heb zonder een kapotte stekker.
Wie heeft er een tip?
Bedankt,
Jurriaan
Neutrik stekkers?absoluut, want ik zat net te denken om mijn electra gereedschap een upgrade re geven.