Diameter is 30mm.ik heb wat korte veroested rails liggen - laat mij weten wat diameter je heb op jouw machine. ik ga hun uit vissen en foto maken voor jou.
Diameter is 30mm.ik heb wat korte veroested rails liggen - laat mij weten wat diameter je heb op jouw machine. ik ga hun uit vissen en foto maken voor jou.
Even een topic omhooghalen. @CSK ik lees dat je een ander geleider op je startrite had gemonteerd. Was dit zo passend te maken, of moest er veel verbouwd worden aan de machine?Jouw onderdeel aanbieden op marktplaats tegen ruiling van het kleinere onderdeel. Ik heb zelf de stangen wel eens verkocht op mp, nadat ik een Biesemeyer style fence op mn Startrite gezet had. De koper kocht het omdat hij meer zaagbreedte wou. Er zijn dus blijkbaar wel mensen op zoek naar een breed systeem.
Dit vind ik wel een interessante opmerking. Wat voor dewalt heb je nu? Zo (met het gebrek aan ervaring dat ik heb) zou ik een zware oude startrite als ‘beter’ bestempelen dan bijv een dewalt dw7492, die toch eigenlijk ook heel populair is. Zit zelf ook met een schuin oog marktplaats in de gaten te houden naar bijv een startrite dus ben wel benieuwd waarom jij bent overgestapt op de dewalt.Ik heb destijds de Startrite verkocht. Ik heb nu een Dewalt welke me beter bevalt. Het enige jammere is dat deze een alu tafel heeft en een teringherrie maakt
Het blad heeft mijn inziens te veel speling@AHK
Wat bedoel je precies met "de ophanging van het blad heeft best wat speling als je er wat aan trekt"?
Mijn startrite ook; zaagt top maar wat AHK ook zegt, het mechanisme waarmee het blad/motor in het frame zit is echt wel ouder. Bij schuin (verstekken) zagen heb ik ook wel eens het idee dat'ie niet zuiver kanteld maar ook ietswat tordeert.@AHK
Wat bedoel je precies met "de ophanging van het blad heeft best wat speling als je er wat aan trekt"?