Maar met “paling” met maatje kinderarmpje mss ook niet…..Duimdikke paling maak ik mijn vrouw niet blij mee.
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f609.png)
Maar met “paling” met maatje kinderarmpje mss ook niet…..Duimdikke paling maak ik mijn vrouw niet blij mee.
hoe dik moet die paling zijn waarmee jij je vrouw blij maakt ?Duimdikke paling maak ik mijn vrouw niet blij mee.
Ook bij breekijzer en koevoet zijn er velen die het verschil niet weten.
De koevoet is een staaf van een meter of langer met aan de onderkant een v vorm of plaat. Er zijn modellen met en zonder wielen. Het breekijzer is gebogen en een stuk dunner en meestal korter. Sommige verwarren de koevoet zonder wielen met een stootijzer. Deze laatste is echter geheel recht. In ieder geval als ie nieuw isVertel?
Kinderarm dik ±, dat gaat er altijd wel in. Vroeger was het een beetje eng, leek te veel op een slang, maar nu vindt ze het erg lekker.hoe dik moet die paling zijn waarmee jij je vrouw blij maakt ?
Dit lijkt me niet het verschil tussen een breekijzer en een koevoet.De koevoet is een staaf van een meter of langer met aan de onderkant een v vorm of plaat. Er zijn modellen met en zonder wielen. Het breekijzer is gebogen en een stuk dunner en meestal korter. Sommige verwarren de koevoet zonder wielen met een stootijzer. Deze laatste is echter geheel recht. In ieder geval als ie nieuw is![]()
Uit je antwoord blijkt dat je er nog nooit mee gewerkt hebt. De vorm is bij de gespleten punt inderdaad ietsje gebogen en er is inderdaad geen vaste diameter maar zeker dikker dan een breekijzer. Als je een zwaar object iets moet verplaatsen/optillen moet je er iets onder krijgen en met een kleine hefboom krijg je bv een kluis van 1000 kilo niet iets omhoog.Dit lijkt me niet het verschil tussen een breekijzer en een koevoet.
Een breekijzer of sloopbeitel lijkt mij een ruimer begrip, en de term koevoet komt door de vorm van het gespleten uiteinde, en heeft volgens mij geen vereiste met betrekking tot de lengte en/of de dikte.
linkje naar wat definities