Willem, dank voor het compliment! Het was idd een hele bevalling..
Wat voor stijl speel ik graag.. Lastig.. Ik ga vooral voor mooie liedjes. Liedjes waar ik emotie in kan leggen. En ik speel uitsluitend akoestisch gitaar
Het is bijna het tegenovergestelde van wat ik luister. Over het algemeen gitaar muziek! Oh? Jawel.. Zonder dollen, heel veel technische muziek, Toto, Dream Theater, Marillion, Pink Floyd. De laatste twee zijn mijn favoriete bands. Rock in z'n algemeenheid, zou je kunnen zeggen. Ik heb een heel specifieke smaak, ik ga over twee weken bijvoorbeeld naar Muse en naar Pink Floyd Project in 1 week..
Het laatste half jaar tot 9 maanden gun ik mezelf nauwelijks tijd om te spelen echter. Ben te druk geweest met huis kopen, verbouwen, studie en nu de schuur nog. Ik verwacht wat meer rust te krijgen als die laatste af is, nu kan ik niet kiezen om te gaan knutselen, omdat het niet af is. Zometeen kan dat wel gelukkig.
Wat het bouwen betreft: ik ben blij dat ik wat hulp heb gehad, zonder was me dit nooit gelukt, of iig niet met dit resultaat. Het is geen goede gitaar, maar wel een hele mooie, ook een mooie klank, helaas is de bespeelbaarheid minder. De volgende is hoop ik beter!