Geen component B (harder) is vragen om problemen.
mvg
Klaas
Kun je ook aangeven welke problemen dat dan zijn? Ik kwam er namelijk op door aanraden van anderen op dit forum die het zo (= zonder verharder) hebben toegepast voor de "onderlagen".
Geen component B (harder) is vragen om problemen.
mvg
Klaas
Kun je ook aangeven welke problemen dat dan zijn? Ik kwam er namelijk op door aanraden van anderen op dit forum die het zo (= zonder verharder) hebben toegepast voor de "onderlagen".
Zoals in mijn introductie is te lezen ben ik bezig met het ombouwen van een busje naar een camper. Bed en kastjes worden gemaakt met berken multiplex (9 mm). Een van de redenen om te kiezen voor berken is de lichte kleur. We willen het liefst onzichtbaar afwerken zodat het mooi licht blijft. De 1e poging met botenlak was een flop: een harde gele laag . Via dit forum zijn we op Skylt terecht gekomen. Alleen vind ik niets over geur.
Dus, voordat ik het aanschaf, ben ik benieuwd naar de ervaringen met betrekking tot aan of afwezige geur. Dit om 2 redenen: bed + kastjes leveren een (voor de ruimte) relatief groot aandeel hout op. Dan is het niet fijn als de geur maanden- of weken lang zou blijven hangen. Meer nog omdat de bus ook gebruikt wordt als vervoermiddel. Tel daarbij op een echtgenote met een uitermate goede neus die bovendien snel allergische reacties heeft.