Sjaals opbergen

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
465
216
Wetteren, Belgie
Omdat sjaals door de haken van de kapstok beschadigd raakten, waren we op zoek naar een alternatief.

Dit was een leuk tussendoortje. Met resthout van een oude kast uit de kinderkamer een sjaalopbergrek gemaakt onder de hangkasten in de bijkeuken (waar we altijd binnenkomen). Het verven was nog het lastigste werk, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het niet graag doe...

PXL_20241109_093135949.jpg

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.787
441
Zo van die simpele kleine projecten zijn fijne tussendoortjes (y)

Ja goed idee, misschien nog een mooi naturel houten klepje er voor? Breekt al dat witte ook mooi!

jaap
Ik zou het persoonlijk liever open laten, dan kunnen ze na gebruik in vochtig weer toch wat luchten. Om van het hele gedoe met scharnieren monteren nog maar te zwijgen.

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
465
216
Wetteren, Belgie
Er gaat geen klepje voor komen. Mijn vrouw vindt het prima zo. En de kinderen zijn het huis al uit behalve de 'kleinste' die ondertussen ook al 20 is. Dus het komt wel goed op het plankje.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.