Hoi Leo, dank u wel, mooie site met veeeeel hanger voorbeelden, ik zal ze maar niet aan mijn vrouw laten zien anders kan ik aan de reeks blijven draaien

Wat je met die zwaluwstaart bedoeld snap ik niet goed hoor, heb je ook een foto aan de voorkant zo dat ik dat eens kan zien ? misschien dat het dan beter duidelijker wordt. gr stefan
Ik heb er verder geen foto’s van Stefke, alleen deze waar de voorste blok in de midden is gezet.
De voorkant van de voorste blok is gewoon plat/vlak hier, de onderste block is in de metalen chuck geklemd, en die blok heeft een zwaluwstaart groef er in.
De bovenste block heeft de zwaluwstaart die in de groef past van de onderste blok, zodat die block er in op en neer kan schuiven, en die blok kun je wast zetten met een schroef zodat hij er niet uit vliegt als je het rond laat draaien.
Het werkstuk word op de bovenste blok vast gezet met tweezijdige tape en eerst rond gedraaid, dan verschuif je de bovenste blok, het werkstuk zit dan uit het midden (off center) en nu draai je de groeven en de opening er in zoals je wilt.
Hier nog eens de foto van de twee blokken, A is de onderste block met een zwaluwstaart groef erin, en B is de bovenste blok die op en neer kan schuiven in blok A.
Het werkstuk word aan de voorkant van blok B geplakt met tweezijdige tape
Ik hoop dat dit een beetje duidelijker is nu

.