Zouden simpele krammen dezelfde functie kunnen hebben of kleine oogschroeven, beide eventueel voorboren om te zorgen dat het hout niet splijt?
Een methode is om dit te doen met een racket waarbij de nieren niet helemaal in de Louvres geschoten worden.... beschrijving staat wel ergens in mijn topic van paar jaar geleden over shutters maken.effe oud topic oprakelen
- mijn louvres zijn te dun voor de 5mm schapdragers (IKEA), dus zoek ik iets gelijkaardigs aan de Rockler shutter pins (ik denk dat die ca 3mm dik zijn). Iemand een idee waar ik dit in EU kan vinden (kan ook in US bestellen, ik weet het maar dat kost 65€ aan UPS)
- om de louvres te bewegen, heeft Rockler speciale pins maar hoe dat juist werkt gaat mijn petje te boven, iemand die mij dat kan uitleggen aub
Bekijk bijlage 101401
Ik had je bijdrage gezien maar ik heb geen tackerEen methode is om dit te doen met een racket waarbij de nieren niet helemaal in de Louvres geschoten worden.... beschrijving staat wel ergens in mijn topic van paar jaar geleden over shutters maken.
hoeveel shutter pins zou je nodig hebben?
dat is mijn fallback oplossing maar prefereer iets eleganters... of kleine oogschroeven, beide eventueel voorboren om te zorgen dat het hout niet splijt?
Het kan met een schroefoogje maar met een tacker gaat mooier en beter.Ik had je bijdrage gezien maar ik heb geen tacker
Ik heb wel originele shutter pins liggen nog in die hoeveelheid. Dunne einde 3,55mm en dikke 6,1mm. Als je interesse hebt stuur maar een PBeen stuk of 120
zie PBIk heb wel originele shutter pins liggen nog in die hoeveelheid. Dunne einde 3,55mm en dikke 6,1mm. Als je interesse hebt stuur maar een PB