SCM SC 2C ingebruikname en houten werktafel

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
191
215
Heb je geen last van de afzuigslang? Bij mij loopt hij door de arm van de bovenafzuiging.
Valt gelukkig mee. De slang zit de roltafel niet in de weg maar bij grote platen hout zal ik hem wel moeten loskoppelen om niet in de weg te zitten bij het doorvoeren van het hout. Een afzuiging door de arm van de bovenafzuiging zou mooier zijn. Ik heb gekeken of dat om te bouwen is maar dat vergt wat meer metaalbewerkerskills dan ik heb…
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Valt gelukkig mee. De slang zit de roltafel niet in de weg maar bij grote platen hout zal ik hem wel moeten loskoppelen om niet in de weg te zitten bij het doorvoeren van het hout. Een afzuiging door de arm van de bovenafzuiging zou mooier zijn. Ik heb gekeken of dat om te bouwen is maar dat vergt wat meer metaalbewerkerskills dan ik heb…
Leg de afzuigslang anders gewoon bovenop de arm, maak hem vast met wat "stripkes" (colsombandjes, of hoe heet dat ook weer), zo heb ik dat met mijn diy arm ook gedaan, werkt perfect en hangt dan niet in de weg...
Het enige nadeel? Je zal wrs een langer stuk darm nodig hebben :LOL:
Moest je nog hebben liggen kan je mss wel met een koppelstuk werken onderaan de tafel, dan valt het ook niet op en is het eventueel afneembaar ook!
 

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
191
215
Leg de afzuigslang anders gewoon bovenop de arm, maak hem vast met wat "stripkes" (colsombandjes, of hoe heet dat ook weer), zo heb ik dat met mijn diy arm ook gedaan, werkt perfect en hangt dan niet in de weg...
Het enige nadeel? Je zal wrs een langer stuk darm nodig hebben :LOL:
Moest je nog hebben liggen kan je mss wel met een koppelstuk werken onderaan de tafel, dan valt het ook niet op en is het eventueel afneembaar ook!
Bedankt voor de tip!
gr, Harry
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.