Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De hamerfunctie van deze machine stelt niet veel voor, dus kun je beter de gewone kiezen. De 12 volt (10,8) serie ligt bij mij lekker in de hand, klein en handzaam. Wil je toch de klopboorfunctie kies dan de 18 volt versie, die doet het beter.
Walters , heb even niet oplet wil juist in deze een gewone kiezen, voor hamer functie heb ik die andere. Maar woon 7 maanden per jaar in caravan dus daar heb ik hem niet echt nodig
Zeker niet slecht maar wel op de speling van de boorkop letten.
De mijne had erg veel speling maar is zonder problemen omgeruild.
Nu nog wel wat speling maar daar is mee te leven.
T ja wat voor andere zal ik dan kopen, vond dit wel een goede prijs. En heeft goede ressciens
Zegt mijn vader bij de Aldi voor 35 euro , maar geen antwoord gegeven. Ik heb niks tegen aldi of Lidl gereedschap heb daar zelfs dingen van. Maar accu boormachine moet voor mij altijd een bosch zijn
waarom schuurpapier ????? ik heb zelf van die diamant plaatjes gekocht op Aliexpress en die werken perfect.
ik heb ze tot 4000 gezien dus keuze genoeg en in verhouding goedkoper dan schuurpapier.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.