Schopje geven aan eigen topic?

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Hallo, even een ergernisje delen?

De manier waarop ik nieuwe berichten bekijk op het forum heeft tot gevolg dat ik me een beetje erger aan het veelvuldig zelf posten in je eigen topic zonder echt nieuwe informatie toe te voegen.

Waarschijnlijk moet ik dit negeren, maar mijn domme hersenen kunnen dit niet...

Zijn hier afspraken over?
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Op het marktplein heb ik er persoonlijk niet zoveel moeite mee. Soms bied iemand iets te koop aan, en komen er binnen een dag een aantal advertenties overheen. Soms lees je er dan overheen, zodat de advertentie al snel op pagina 2 of 3 staat. Vaak is het even opnieuw onder aandacht brengen een manier om je product toch nog te verkopen. Vind ik beter dan een nieuwe advertentie te maken.
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Daarom dat ik een voorbeeld vroeg, in het marktplein lijkt me dat geen probleem. Op sommige fora is er een beperking tot 2 toegestane bumps, maar is het probleem hier zo groot ?

In een ander topic zou ik me er ook aan storen.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Zie het hier eigenlijk enkel in marktplaats. Daar stoor ik me niet aan. In andere topics zie ik het eigenlijk niet, lees veel maar niet alles moet ik bekennen.
@van dikte, zonde van je energie man. Gewoon wegklikken en door met het volgende.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.