Wat een super project, machtig mooi!!
En dank voor het delen met ons.
jaap
Geachte heer Moderator, is het ook mogelijk om de foto's van het begin van dit project weer te laten werken? Ik zie nu een icoontje 'Attached Files', met een verwijzing naar woodworking.nl, maar er op klikken geeft 'deze pagina werd niet gevonden'.
13.000 uur (gemiddeld zo’n 20 uur per week, een 1000 uur tenminste per jaar)Staande ovatie hiero
Wat een project! Hoeveel tijd schat je hierin gestoken te hebben?
Met de huidige lock downs wereldwijd willen we toch maar even wachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Het is nu niet leuk om in een land rustig rond te lopen en de sfeer te proeven. In de hoop dat de pandemie voorbij gaat.Wat een adembenemend mooie boot is het geworden! Echt super!
Ben erg benieuwd naar foto's in de eerder genoemde tropische setting .
Volgens mij lukt het niet om filmpjes op dit forum te plaatsen vanwege de grootte van de bestanden. Op mijn website zijn heel wat foto’s te vinden.Ik zou wel een rondleiding willen zien. dus als je wilt laat de camera maar draaien en je mag er nog commentaar bij geven !
Kosten? Er ligt in een kast een schoenendoos met heel veel bonnetjes. Er is een e-mailbox met heel veel facturen. Die was ik eigenlijk niet van plan om op te tellen.Heel erg mooi en super knap! Niet alleen het werk, maar ook je comitment! 13 jaar, 20 uur per week. Wauw!!
Misschien is het vloeken in de kerk, maar kun je naast een indicatie van de tijd ook een indicatie van de kosten geven?
Hoe zeilde ze, zoals verwacht?