Schaafmachine Holz her

QPO67

Actieve deelnemer
13 apr 2021
60
13
Zuid Holland
Aangeboden: Zware schaafmachine van het merk Holzher

Geen idee hoe oud. Stekker er in en loopt / draait.

Zie foto's.

Prijs: € 50,00



 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.722
2.583
Gaanderen
Scherp ZotVanHout dat van West-Duitsland maar het zou mij niet verbazen als ie nog zeker 10 jaar ouder is..
De laatste modellen zijn een op een overgenomen door Festool. Ik heb voor een klant festool onderdelen besteld en die gingen zo op de holzher schaaf. Kleurverschil was lelijk maar probleem op gelost. Bij mij weten zijn de schaven het enigste wat zo direct is overgenomen. De grotere machines zitten niet bij festool.
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.063
109
Scherp ZotVanHout dat van West-Duitsland maar het zou mij niet verbazen als ie nog zeker 10 jaar ouder is..
De laatste modellen zijn een op een overgenomen door Festool. Ik heb voor een klant festool onderdelen besteld en die gingen zo op de holzher schaaf. Kleurverschil was lelijk maar probleem op gelost. Bij mij weten zijn de schaven het enigste wat zo direct is overgenomen. De grotere machines zitten niet bij festool.
doe er nog maar 10 jaar bij.
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Ik heb er nog mee gewerkt, dat was in 1973 /1974 het waren loodzware schaven iets later kregen we ze van Elu .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.