IK denk dat Wim binnenkort weer gaat draaien als hij dit in huis heeft.![]()
Geweldig Didier.
Wim gaat dadelijk nog een vogelaar worden.
En zo zie je maar weer het gemak van een vacuumsysteem, ik ben er inmiddels ook een aan het instaleren.
Mijn vacuumadapter is ook klaar. Nu nog opspanplaten en vacuumchucks.
Waar halen jullie de rubberplaat/foam vandaan of andere attributen?
Zoals in PM al vermeld Didier, ik vind het een heerlijk werkstuk om te zien en volgens mij past daar maar 1 woord bij: Amai! Het feit dat het kleine vogeltje los zit is een slimmigheidje welke ik goed ga benutten. Zijn ouders zullen hem soms nog wel eens kwijt zijn.
Ook erg leuk dat je er een reportage van hebt willen plaatsen, vaak is de voorpret net zo leuk.
Tof gedaan maat!
Ik zie dit net voor het eerst en heb het weer in een keer uitgelezen, wat een mooi nest met vogels.
Prachtig Didier en weer een heerlijk topic met goede uitleg zoals gewoonlijk bij jou.
Daar gaat Wimmel veel plezier aan beleven, maar hij moet wel af en toe voeren met houtsnippers.
Mvg,.
Spaander,
Heel goed van u die opmerking, maar zouden die vogeltjes niet beter u nemen als voer.
De naam (Spaander), klinkt toch goed !!!
Wim,
De vogeltjes en het schaaltje hebben de afwerkingslaag gekregen, namelijk vernis via de pistool onder luchtdruk.
Hier het volledige eindresultaat.
Bekijk bijlage 56383Bekijk bijlage 56384Bekijk bijlage 56385
Volgende week komt het uw richting uit zoals we afgesproken hebben.
Ik neem het eerst nog eens mee naar onze bijeenkomst van de Vlaamse Gilde om de vergelijking te tonen met mijn exemplaar.
Ze zijn allebei totaal verschillend qua slaap.
Ik mis er eentje (vogeltje) Didier.
Aan al de forumleden die gereageerd hebben en de topic bekeken hebben zonder reacties, bedankt hiervoor.