ronde stokken

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
dunne stokkies.jpgbezem.jpg
Als je ronde stokken zoekt , dan kan ik je naar alle waarschijnlijkheid helpen , behoorlijk wat van 12 en 16 mm in verschillende lengtes , maar ook in aparte houtsoorten als teak noten essen en eiken ook nog een flinke hoeveelheid in 3 , 4 . 5. 6 .8 mm doorsnede ook nog 20 24 en 32 mm

Regio den Bosch /Oss
 

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
178
's-Hertogenbosch
Wat een berg!! Dat is wel interessant, mischien om eens te verwerken in wat segment werk. Verkoop jij het in een bundel of ook los? Zal voor mij maar een paar lengtes zijn. En dan het liefst. Van alles wat. Op de grote diameters na
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Hier dezelfde vraag; verkoop je ze los?

Ik zou interesse hebben in beuken en eiken van de kleinere maten willen (t/m 12mm)

En een eiken van 32 mocht je die hebben
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
nee hoor , het kan ook gewoon los , ik heb de ruimte hard nodig , dus weg is weg !
 

Pascal-X

Actieve deelnemer
16 feb 2020
55
1
Ik ga je ook pm'en! Aangezien ik met loopstok loop was ik van plan om die ook zelf te gaan maken van een mooie houtsoort dus dit komt mooi uit!
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Kan je deze stokken gebruiken als (decoratieve) deuvels?


ja hoor , het is heel sjiek spul , glad , netjes , er heeft al iemand ronde stokken opgehaald die hij gaat gebruiken in prachtig bont draaiwerk , in heel mooie geometrische patronen , dus je kunt er van alles mee aanvangen !
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Da's kloten , want ik ben met allerlei mensen aan het discussiëren , dan kan je toch niet al die mail verwijderen .... ??
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
nou , daar lijkt me bamboe beter geschikt , dat rot minder hard dan onbehandeld hout !
 

Zéniël

Actieve deelnemer
30 sep 2016
94
4
brussels
Zijn de stokken kaarsrecht?
Wat kosten de teak , essen en noten in 24mm?
Welke lengtes?
verstuurd u die ook naar Belgie?
 

Vin

Actieve deelnemer
9 jan 2015
39
0
Ook ik heb belangstelling, vooral bij het essen en noten rondhout. Ik heb je een PM gestuurd.
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Interessant, maar… volgens de forumregels hoort er wel een prijsindicatie bij. Mss een excel-bestandje aanmaken en dat als zip hier oploaden?
Ik ben digibeet , maar een prijs .... ik heb stokken vanaf 0,02 euro per stuk ..... iedereen die hier geweest is ging lachend , en met de trekhaak slepend over de grond naar huis , en sommigen al twee keer ....Ik moet ruimte maken , als ik nu een kwart van de kostprijs tel dan snap je een beetje dat ik toch nog onder de forumregels pas !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.