Omdat ik nu een Robland NLX410 heb zal ik m’n roltafel en tafelverbreding van de cs70 niet meer gaan gebruiken. Vandaar dat ik deze wil verkopen. De zaagtafel zelf hou ik voorlopig nog voor locatiewerk maar ik sluit niet uit dat ik die ergens in de toekomst ook van de hand doe.

De roltafel st 650 is maar weinig gebruikt en dat is te zien. Alles werkt zoals het hoort. Online zie ik hem nieuw zo rond de €470 Gezien de frisse conditie dacht ik aan €300
de tafelverbreding cs 70 vb zit wat langer op de zaag en heeft wat gebruikerssporen. Je kan zien waar het hout over de verbreding heeft gegleden, niks ernstigs. Morgen zal ik even goede foto’s uploaden. online zie ik de verbreding rond de €370 Ik dacht aan €175
het liefst heb ik dat ze opgehaald worden. Ik zit in Sassenheim, Zuid-Holland
bij vragen hoor ik het graag!

De roltafel st 650 is maar weinig gebruikt en dat is te zien. Alles werkt zoals het hoort. Online zie ik hem nieuw zo rond de €470 Gezien de frisse conditie dacht ik aan €300
de tafelverbreding cs 70 vb zit wat langer op de zaag en heeft wat gebruikerssporen. Je kan zien waar het hout over de verbreding heeft gegleden, niks ernstigs. Morgen zal ik even goede foto’s uploaden. online zie ik de verbreding rond de €370 Ik dacht aan €175
het liefst heb ik dat ze opgehaald worden. Ik zit in Sassenheim, Zuid-Holland
bij vragen hoor ik het graag!