Review Metabo HC260 vlak/vandiktebank

Christa_

Nieuw lid
21 feb 2025
3
1
Tiel
Heeft iemand ervaring met het kopen van een dergelijke machine als de HC260C op iBood?
Ik heb wel eens gehoord dat het machines zijn die opgekocht zijn uit een ander land. En daarmee ook qua garantie lastig kan zijn.

Met dit verhaal in m'n hoofd durf ik het niet aan te schaffen via iBood.

Ik heb alleen geen idee in hoeverre dat echt zo is en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Henk3D

Nieuw lid
8 okt 2024
7
0
Leveroy
Ik koop redelijk vaak iets bij iBood.
Als iets -binnen garantie- kapot gaat en het is niet te repareren krijg je je geld terug.
Computers (bv van Apple) zit ooit een Engelse of Amerikaanse stekker aan maar dan krijg je er zo'n verloop stekker bij. Maar zelf het snoer vervangen kan dan vaak ook.

Garantie doen ze volgens het normale consumenten recht. en hoelang dat is staat meestal in de beschrijving van het artikel.
Op hun site staat veel info. o.a over de garantie; https://www.ibood.com/contents/nl/s-nl/pages/warranty

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
136
106
Oss
Heeft iemand ervaring met het kopen van een dergelijke machine als de HC260C op iBood?
Ik heb wel eens gehoord dat het machines zijn die opgekocht zijn uit een ander land. En daarmee ook qua garantie lastig kan zijn.

Met dit verhaal in m'n hoofd durf ik het niet aan te schaffen via iBood.

Ik heb alleen geen idee in hoeverre dat echt zo is en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Ibood deal is toch verlopen?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.