Een kopdraaibank is dat verglijkbaar met een ijldraaibank ?.Want daar ben ik momenteel mee bezig .En dit van een oude metaaldraaibank waar de aandrijfving van het bed niet meer werkt.En gekregen van een bevriend metaalbewerker!!!!De kop is ongeveer iets tussen de 80x60cm en +-60cm hoog en dit ding weegt ongeveer 250kg .En wordt gemonteerd op een onderstel van koker 100x100 met 8mm wand dikte .Dus die zal wel op zijn plaats blijven staan 
Wel is er een misverstand geweest ik had namelijk een schijf bij hem bestelt met vermelding om stukken te kunnen draaien tot ongeveer 800mm maar heeft de schijf op die maat gemaakt dus dat ding meet 800mm en is 38mm dik met de ongeveer 240 gaten die op M16 zijn getapt =gewicht +- 113 kg ,en uitgebalanceerd op 900 tpm.Van zodra het hele ding op zijn plaats staat zal ik de nodige foto's op dit forum posten .
Wel is er een misverstand geweest ik had namelijk een schijf bij hem bestelt met vermelding om stukken te kunnen draaien tot ongeveer 800mm maar heeft de schijf op die maat gemaakt dus dat ding meet 800mm en is 38mm dik met de ongeveer 240 gaten die op M16 zijn getapt =gewicht +- 113 kg ,en uitgebalanceerd op 900 tpm.Van zodra het hele ding op zijn plaats staat zal ik de nodige foto's op dit forum posten .