RADIUS demo live via Zoom

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
De afdelingen De Zuiderling en Noord van RADIUS hebben enthousiast een gezamenlijk project opgezet om in deze barre tijden toch iets te laten zien op houtdraaigebied. Ze gaan 4x per jaar via Zoom een demo verzorgen; de eerste is morgen om 15.00 uur. Zie ook hiervoor: AfdelingHoutdraaiers De Zuiderling | Radius houtdraaiers vereniging
Via Radius Live – 't Lavenhöfje kun je je aanmelden.
Er zal zelfgemaakt gereedschap getoond worden en natuurlijk ook hoe je ermee kan draaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Iris Laven

Iris Laven

Nieuw lid
13 dec 2020
5
4
@The Boktor Ben je geen lid van Radius? Door corona veranderd de wereld maar ook bij Radius veranderd het een en ander. Er zullen steeds meer activiteiten online en via mail plaats vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: houtdraaierke65

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Hoi Iris, welkom op Het Forum en compliment voor je gekozen profielafbeelding (y)
 

Iris Laven

Nieuw lid
13 dec 2020
5
4
@Kor Bedankt maar ik zat er al op, maar ik het wachtwoord van mijn emailadres wist ik niet meer. En mijn email van mijn domeinnaam gebruik ik niet meer, dus even een inlog probleem, dan maar een nieuw account aanmaken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.