Ik zet de horizontale planken 1 tot 2 mm naar binnen tov de verticale, da's in principe voldoende om minieme verschillen op te vangen. Dus 5-10mmm lijkt me zeker ruim genoeg gerekend
Dag @Vigier. Ik stel voor dat we hier geen enorme zijsprong naar Banggood maken maar het volgende kan ik nog toevoegen.Als je besteld hebt wat achter je link zit, dan heb je alleen een lange strip, 9 boorgeleiders en 2 positioneerpunten besteld. Je bent gewend (althans, dat is bij zo'n beetje elke webshop zo) dat als je bij een webshop een ander plaatje aanklikt, dat dat dan van hetzelfde artikel is, dat is bij banggood niet het geval. Klik je op een ander plaatje, dan heb je een ander artikel met een andere prijs. Had je ook dat hoekding verwacht? Dat is een ander artikel. Die kost $ 62.99.
Inderdaad is alles nu binnen. Je moet er ff aan wennen maar dan gaat alles 'bang good'.Gezien de merkwaardige gang van zaken bij Banggood heb ik er het volste vertrouwen in dat het product nog geleverd wordt.
kantenband randfrees ik nietDe randjes worden vaak afgefreesd met een bovenfrees waarbij een cilindrische frees rakelings langs de bovenkant scheert en zo het kantje precies vlak maakt. Festool verkoopt er een hulpstuk voor.
Ik zag zojuist in een filmpje waarin dat 'ding' van Festool wordt gebruikt, dat je daarmee ook een heel dikke rand (geen band meer) vlak kunt frezen. Misschien is dat de beste toepassing voor deze methode.kantenband randfrees ik niet
bij het bekijken van dat hulpstuk vraag ik me af of, vanuit het oogpunt van de zwaartekracht, het niet meer aangewezen is om de frees bovenop het werkstuk te zetten ipv ze aan te zijkant te hangen
nu zou het kunnen dat je meer fouten (bv te diep frezen) kan maken, wanneer de frees er bovenop schuift