Projekt: Kast plaatmateriaal plan en uitvoering

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
793
159
Stiens
Naar dit filmpje bij Holzwerken TV (Makellose ABS-Kanten zu Hause herstellen) is vast elders op dit forum ook al verwezen. Maar het past hier wel.

Vraag mij nu wel af welke lijm ik zou moeten kopen. Ik heb een filmpje gezien waarin werd geadviseerd om transparante PU Lijm te gebruiken. Bij Holzwerken zie ik speciale 'Kantenleim'.

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
793
159
Stiens
Als je besteld hebt wat achter je link zit, dan heb je alleen een lange strip, 9 boorgeleiders en 2 positioneerpunten besteld. Je bent gewend (althans, dat is bij zo'n beetje elke webshop zo) dat als je bij een webshop een ander plaatje aanklikt, dat dat dan van hetzelfde artikel is, dat is bij banggood niet het geval. Klik je op een ander plaatje, dan heb je een ander artikel met een andere prijs. Had je ook dat hoekding verwacht? Dat is een ander artikel. Die kost $ 62.99.
Dag @Vigier. Ik stel voor dat we hier geen enorme zijsprong naar Banggood maken maar het volgende kan ik nog toevoegen.

Ik dacht veel meer te krijgen voor het bedrag dat ik betaalde. Dat was achteraf bekeken ook veel te gek, zelfs voor spullen uit China. Geen probleem dus eigenlijk hoewel de site wel vreemd werkt.
Inmiddels heb ik het deel dat ik echt wilde (het hoekding) ook besteld. Het item met de houtboren en enkele andere dingetjes was niet leverbaar werd mij door iemand van Banggood verteld. Dat kwam overeen met mijn verwachting nadat ik alles goed bestudeerd had.
Inmiddels arriveerde mijn nieuwe bestelling al vrij snel en tot mijn stomme verbazing, incluis de houtboren, etc.

Een ander product dat ik echt maar één keer besteld heb, zie ik in mijn orderinformatie twee maal staan. Een van die twee is inmiddels geleverd zegt de 'order-track-informatie'. Maar ik heb het niet ontvangen. Gezien de merkwaardige gang van zaken bij Banggood heb ik er het volste vertrouwen in dat het product nog geleverd wordt.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.