Proefabonnement Fine Woodworking

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ha allemaal,

Inmiddels heb ik een 'unlimited' abonnement via de site afgesloten. Al erg veel profijt van het digitale archief gehad. Ik heb me echter ook geabonneerd op de papieren versie. Weet iemand wanneer die ongeveer in je bus zouden moeten vallen?
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Ik heb FWW ook gevonden, maar nog geen abonnemenet afgesloten. Ik vraag me af, als er ontwerpen in staan, zijn die dan niet allemaal in inches? Zo ja, je kan die natuurlijk omrekenen. Is alles dan nog bruikbaar?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.554
Gaanderen
Ik heb FWW ook gevonden, maar nog geen abonnemenet afgesloten. Ik vraag me af, als er ontwerpen in staan, zijn die dan niet allemaal in inches? Zo ja, je kan die natuurlijk omrekenen. Is alles dan nog bruikbaar?
Het meeste is zeker in inches. Met omrekenen kom je voor een complexer werkstuk niet meer uit.
Gewoon Alles afmeten in inches is dan het eenvoudigst. Of zelf alles nieuw uittekenen en uitmeten.
 

Jurriaan9

Ik word niet gehinderd door te veel aan kennis;-)
29 mei 2019
209
64
Speciaal een prepaid creditcard aangeschaft om een abonnement op Fine woodworking te kunnen nemen. Wordt de creditcard geweigerd. De uitgever een email gestuurd, even afwachten op een reactie.
 

Jurriaan9

Ik word niet gehinderd door te veel aan kennis;-)
29 mei 2019
209
64
Het reageren op mijn bericht aan de uitgever van Fine Woodworking heeft nog niet geresulteerd in een reactie. Kan natuurlijk best zijn da ik wat ongeduldig ben ;-)
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Het reageren op mijn bericht aan de uitgever van Fine Woodworking heeft nog niet geresulteerd in een reactie. Kan natuurlijk best zijn da ik wat ongeduldig ben ;-)
Mijn ervaring is dat ze meestal binnen een week wel gereageerd hebben. Meestal zelfs binnen 24h...
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Schat dat het met een prepaid kaart niet gaat werken..... heel vaak wordt er als extra beveiliging een adrescontrole gedaan en dat werkt met prepaid kaarten niet.

Ook worden die dingen (afhankelijk van type en aanbieder) niet altijd als volwaardige cc gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: rmenkveld

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
In dit geval is adres wel gekoppeld aan CC.

Maar ik heb gekozen voor een Duitstalig tijdschrift.

Ik heb wat versies van dit duits tijdschrift 'gevonden' en vond het niet gemakkelijk lezen. Misschien door duitse termen die ik nog niet ken. Wordt dat beter of is mijn duits gewoon niet goed genoeg? :)
 

Jurriaan9

Ik word niet gehinderd door te veel aan kennis;-)
29 mei 2019
209
64
Heeft even geduurd en dan nu een abonnement op Holzwerken. Genoeg Duitse vaktaal nog te leren, leuk. En ook genoeg meubelmakersvaardigheden te leren. Durf het wel aan dat ik vooralsnog niet uitgeleerd ben. ;-)

En als ik dan zie hoeveel interessante nummers Holzwerken in het verleden heeft uitgebracht, leuk hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Heeft even geduurd en dan nu een abonnement op Holzwerken. Genoeg Duitse vaktaal nog te leren, leuk. En ook genoeg meubelmakersvaardigheden te leren. Durf het wel aan dat ik vooralsnog niet uitgeleerd ben. ;-)

En als ik dan zie hoeveel interessante nummers Holzwerken in het verleden heeft uitgebracht, leuk hoor.
Ik denk ook dat het een leuk abonnement is, maar ik twijfelde voor mijzelf over het Duits.
Is dat goed te volgen? Ik kan op vakantie in Duitsland prima uit te voeten maar of mijn Duits dan goed genoeg is voor het blad....
 

Jurriaan9

Ik word niet gehinderd door te veel aan kennis;-)
29 mei 2019
209
64
Ik heb jaren Duitse mountainbike tijdschriften gelezen, gaande weg de vaktaal mij eigen gemaakt. Maar om nu te zeggen dat ik goed Duits spreek, schrijf of lees, mwah.

Voor Holzwerken hanteren ik het zelfde principe, nu ondersteunt met Duitse lessen in Duolingo. Ik vind het leuk om een tijdschrift te lezen en om er uit te leren.
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Ik heb jaren Duitse mountainbike tijdschriften gelezen, gaande weg de vaktaal mij eigen gemaakt. Maar om nu te zeggen dat ik goed Duits spreek, schrijf of lees, mwah.

Voor Holzwerken hanteren ik het zelfde principe, nu ondersteunt met Duitse lessen in Duolingo. Ik vind het leuk om een tijdschrift te lezen en om er uit te leren.
Ik heb deze week contact gehad met Holzwerken en ik heb een gratis proefversie opgestuurd gekregen.
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar ik ga er snel eens in lezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jurriaan9

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.