Hoi
@Rick84 ik denk dat je tegenwoordig al wel iets heel speciaals moet kunnen maken wil je je onderscheiden in de markt.
Tegenwoordig is er al zoveel aanbod met bedrijfjes en hobbyisten die CNC en Laser machines en 3D printers hebben staan voor onderzetters en kerstornamenten. Beetje lullig omschreven maar er word al zoveel aangeboden, zoek maar eens op Etsy wat er in NL te krijgen is.
Daar zit een hoop goed bedoeld gepruts tussen maar ook echt heel veel profi spul.
als je echt goed bent en je kunt onderscheiden in een afwerkingsniveau en klant"vriendelijkheid" waaronder dus echt klantspecifiek maatwerk dan heb je allicht een kans.
Ondanks je insteek dat het allemaal niet zo winstgevend hoeft te zijn zit je IMHO in een moeilijke vijver te vissen.
misschien een suggestie (ondanks ook al een overspannen markt) is het in de kinderspeelgoed- of baby-hoek te zoeken.
zeker als je wat aan sustainability kun doen, herbegruik/recycle kun je allicht wat onderscheiden.
ik heb hier wel eens wat van die houten speelgoed autotjes voorbij zien komen die heel erg leuk zijn, een wat grotere klus zijn misschien loopfietsjes ofzo.
voor het nieuwgeboren grut kun je het misschien beter zoeken in spullen voor de ouders zoals dingen waar de babynaam op staat als hangertjes voor de box ofzo.
Let even goed (ik heb er geen snars verstand van) wat er eventueel aan eisen zijn voor (kinder)speelgoed in verband met kauwen etc.