Privecursus bij Ronald - wie wil mee?

Friesland

Actieve deelnemer
5 jul 2022
49
13
drachten
Cursussen van Ronald zijn rest van het jaar volgeboekt, het moet raar zijn als we niet meer gegadigden kunnen vinden.
 

Friesland

Actieve deelnemer
5 jul 2022
49
13
drachten
Goede vraag, ik heb het niet gevraagd. De cursus is de hele dag, zal dus iets van 9 uur - half tien ochtends tot 4 a 5 uur 's middags zijn schat ik zo. Iemand mag mij corrigeren hierop.
 

Friesland

Actieve deelnemer
5 jul 2022
49
13
drachten
Zijn er meer gegadigden voor een privé cursus bij Ronald Kanne?

Deze maand wordt die cursus gehouden, op een doordeweekse dag.
 

J@ko

#verywoodnl
25 okt 2020
78
47
Arnhem
Ik vind het ook wel leuk om eens te leren houtdraaien, ik heb het nog nooit gedaan, dus dan denk ik dat ik het wel kan!😊
Is het iets voor iemand die nog nooit gedraaid heeft? Ik woon vlakbij, dus dat is lekker. Door de weekse dag ook goed maar het hangt er ivm mijn werk wel vanaf welke dag dat gaat worden. Zijn er al datums bekend?
 
  • Leuk
Waarderingen: Friesland

Friesland

Actieve deelnemer
5 jul 2022
49
13
drachten
Dag j@cko, er is nog geen datum bekend en ik vermoed dat je wel enige ervaring moet hebben met houtdraaien zodat we de onderwerpen wat gelijk kunnen houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric55

hdv

Post veel
24 nov 2019
831
437
Noord-Veluwe
Ik zou supergraag willen leren van zo iemand als Ronald, maar qua tijd gaat het me dit jaar niet meer lukken. Voor volgend jaar staat een cursus bij hem voor mij hoog op de agenda. Net als een cursus lassen trouwens. Maar goed, daar heb je nu niets aan. Sorry.
 
  • Leuk
Waarderingen: Friesland

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.