Prijscheck Makita 2704

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Hi,

Ik heb zojuist een nieuwe zaagtafel gekocht en ga m'n huidige Makita 2704 verkopen. Deze machine is 12 jaar oud (ik ben eerste eigenaar) en functioneert nog prima. 2 Jaar geleden de motor nog gereviseerd (met originele Makita onderdelen -> veld/Anker). Onderstel heb ik een tijd geleden al verkocht ivm zelfbouw meubeltje dus alleen de tafel moet er nog uit.

Wat zou een redelijke vraagprijs hiervoor zijn?

Ik ga 'm wel te koop zetten met foto's etc maar ben eerst even benieuwd wat de feedback hierop is.
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Dit komt ook wel aardig overeen met wat ik zelf ook in gedachten had ja. Zal 'm het weekend eens grondig schoonmaken en alles weer eens invetten, nalopen etc en dan met foto's te koop zetten

bedankt voor de feedback!
 

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Hmmm... Wist niet dat dit ook mocht op het marktplein :)? In dat geval, mag ik dan van eenzelfde formule uitgaan voor mijn Bosch GTS 10 XC?

(En geen zorgen Robert, ik zal wachten totdat jij je Makita verkocht hebt ;))
 

starf

Actieve deelnemer
18 aug 2014
156
63
Hmmm... Wist niet dat dit ook mocht op het marktplein :)? In dat geval, mag ik dan van eenzelfde formule uitgaan voor mijn Bosch GTS 10 XC?

(En geen zorgen Robert, ik zal wachten totdat jij je Makita verkocht hebt ;))
Of dit mag of niet weet ik niet maar help gewoon waar het kan. De 10XC heeft nog op iBood gestaan aan €500, ze stonden thuis bij wijze van spreken aan te schuiven voor €550 inclusief mooi zelfbouw onderstel en in nieuwstaat. Dit ter info.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.