Portable drill guide SpeTool

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.130
474
Middelburg
Goede avond,
Ben benieuwd, of er iemand onder de leden is, die deze drill guide van SpeTool in gebruik heeft?...., en hoe bevalt ie? Jonas Winkler, was er in ieder geval bere enthousiast als ik zijn filmpje mag geloven. Zelf heb ik ooit één bij de Lidl weggehaald, van KWB, leuk maar niet accuraat genoeg. Dat die van Spetool 3 "benen" heeft, lijkt mij een grote verbetering tav de gebruikelijke 2 benige variant,...stabiliteit. Het lijkt vanaf de foto's en de filmpjes robuust te zijn gebouwd, de prijs is €249 euro, niet echt goedkoop maar betaalbaarder dan die van Woodpeckers en misschien nog beter ook???

klusrob

Post veel
27 jun 2011
2.016
1.164
Omgeving Eindhoven
Ik heb een zelfde soort maar dan van Banggood. Zal vanavond als ik meer tijd heb ff het linkje opzoeken.
Die gebruik ik niet supervaak, omdat ik een kolomboor heb waar het meeste mee wordt gedaan als het accuraat moet zijn, maar als het daar niet onder past werkt zoiets prima.
Er zit wel verschil in gebruiksgemak tussen verschillende versies van zo’n standaard.

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.961
1.273
‘s-Hertogenbosch
Als een influencers niet enthousiast zijn levert het HUN niks op, zal hun een zorg zijn of het kwalitatief in orde is… het zijn promotors van een product die vroeger op de markt en braderieën stonden….
Hoe enthousiaster des te meer vraagtekens

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.130
474
Middelburg
Dank Klusrob voor je reactie inderdaad een kolomboor is zeer accuraat maar deze portable drill guide van SpeTool blijkt net zo accuraat te zijn dan een kolomboor en is breder toepasbaar vandaar mijn interesse. De 3 geleiders/benen zijn gelagerd en lijken soepel op en neer te glijden met totaal geen frictie, hoe dat op de langere termijn zich gaat verhouden, geen idee??,..de tijd zal het leren…… meestal als er één van de drie stroef gaat lopen volgt de rest,… wie weet met wat smering is dit weer simpel te verhelpen? De meesten van deze boorstandaards hebben er 2 en hebben wat meer bewegingsvrijheid wat de nauwkeurigheid volgens mij doet afnemen? Maar ik ben benieuwd naar jou boorstandaard is dat er één ook met 3 geleiders???

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.130
474
Middelburg
Zou heel goed kunnen kloppen John1969. De test in Jonas filmpje leek veelbelovend maar tegenwoordig kunnen ze alles manipuleren, vandaar mijn vraag in het publiekelijke domein,… maar bedankt voor je warning (y)

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
639
307
Almen aan zee
Denk dat dit die Banggood is. Zes tientjes...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.