Pomander/geurbal (poging tot)....gevolg van een eerdere posting

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.591
540
Steenbergen, Noord Brabant
Gelukkig was ik wat voorzichtig toen ik " de baas" beloofde een poging te wagen om ook een pomander te draaien. Zoals ene Cruijff vroeger eens zei: 'je ziet het pas als je het door hebt'...
Het bolletje uit een oud stukje iep/olm (ja ik weet het, weer die olm.....maar ja, ik heb er nogal wat van liggen:rolleyes: en om het allemaal zo de kachel in te stoppen is me ook wat:unsure:), de beide pinakeltjes uit een stukje rhodondendron. Het devies: wacht tot het goed droog is voordat je er iets van maakt: als het ook nog maar iets vochtig is, trekt het alle kanten op tijdens het drogen.....of het scheurt gewoon. De lange pinakel is een beetje krom getrokken door het drogen.

DSC_0024.jpg
Het iepenhout was ook al niet best meer - erg zacht.....toch maar eens met stabilisatie aan de gang gaan. Maar goed: moeders blij. Hij hangt nu voor het raam, nu de kruiden er nog in.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.